AnsamblulDoinita

AnsamblulDoinita

duminică, 16 august 2015

Mi-a scris azi un coleg american. Sa ma uit in Los Angeles Times de ieri. Ca a aflat si el de la matusa lui de articol. Si ca vrea sa vada Romania.
Mi-a crescut inima cand am vazut fotografia cu costumele noastre populare, apoi articolul despre Maramures. Apoi titlul unui alt articol din acelasi ziar: "No one tells you how great Romania's food is - Ok, I will". Tipa care a scris articolul nu l-a scris din povesti si poze de pe Google...a fost acolo, a cunoscut romani, a vazut peisaje. Ea stie ca "Hospitality is a point of pride here". Normal! Pai doar de la mamaie am invatat ca daca intra omu' in casa ta, nu poti sa il lasi sa plece pana nu mananca si bea un pahar de vin. Daca zice ca nu bea vin, da-i o tuica. :))
Si stau eu sa ma gandesc...cum puteti voi, dragi romani, sa aruncati cu noroi in Romania si sa le spuneti strainilor numai ce e rau? Nu zic ca nu sunt si parti rele, dar nici in America nu umbla cainii cu covrigi in coada. E nevoie sa ne laude altii mai mult decat suntem noi in stare?
Eu as recomanda oricarui strain sa vina macar o data in Romania. Sa ne cunoasca, sa ne vada peisajele si arhitectura. Sa vada si el cum e sa te distrezi in club si dupa 2 noaptea. Sa vada romancele. Sa vada un program de dansuri populare. grin emoticon
V-as recomanda sa faceti la fel. Daca, totusi, nu aveti nimic dragut de zis despre Romania noastra...mai bine nu ziceti nimic. smile emoticon


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu